Consumer Technology – השקה בינלאומית mobeego

הלקוח: מוביגו (mobeego)

תחום התמחות: Consumer Technology – מטען חד פעמי למכשירים ניידים

סוג השירות: ניהול יחסי ציבור בישראל וברחבי העולם להשקת מוצר אלקטרוניקה צרכנית

תחילת השירות: נובמבר 2015

תיאור השירות: בשנת 2015 הגיעו למשרדנו איתי חסיד ודניאל עסיס, שני יזמים בשנות ה-20 שלהם עם מוצר יפהפה אותו הם פיתחו – סוללה חד פעמית בצורה של פחית משקה מוקטנת המספקת לסמארטפון זמן טעינה של 1 עד 4 שעות.

חברת הסטארט אפ מוביגו (mobeego) אותה הקימו השניים חתמה עם מפעל ייצור בסין על הסכם לייצור הסוללה על פי הביקוש העולמי. מטרת קמפיין ההשקה  היתה יצירה של שיתופי פעולה עם מפיצים  שיניעו מכירות של mobeego בכל רחבי העולם. משרד מאירוביץ’ תכנן קמפיין יחסי ציבור שבמסגרתו ניהלנו עבור mobeego חשיפה בכל רחבי העולם. במסגרת הקמפיין השקנו את mobeego ב-10 שפות שונות. הקמפיין נפתח בהפצה בו זמנית של ההודעה לעיתונות ב-10 השפות במקביל באזורים שונים בעולם ובסבב מקיף של שיחות פולו אפ עם עיתונאים בארץ ובעולם.

תוצאות: בתוך פחות מחודש מקמפיין ההשקה  יזמנו ל- mobeegoמעל ל-150 חשיפות ופרסומים בכל רחבי העולם וכן בערוצי מדיה מובילים בישראל ביניהם: Ynet בעברית ובאנגלית, ערוץ 2, ערוץ 10, ממון ידיעות אחרונות, דה מרקר, גלובס, גיקטיים, וגאדג’טי. בעולם נחשף המוצר של mobeego באתרים מובילים בארה”ב, אירופה, אמריקה הלטינית, אפריקה, אוסטרליה, סין, ויפן.

הפרסומים הניבו אלפי לידים ממפיצים פוטנציאליים ומגופים רבים אחרים שהציפו את משרדי מוביגו, בקצב של ליד בכל 3 דקות בממוצע במהלך השבועיים הראשונים לקמפיין. הקמפיין סייע ליצור במהירות אפקט של ביקוש עולמי משמעותי ועניין עצום במוצר החדש ובחברה. בין היתר, נוצר קשר בין יזמי מוביגו לבין חברת LifeClips האמריקנית. כחצי שנה ממועד תחילת הקמפיין, ביוני 2016, רכשה LifeClips את הסטארט אפ של היזמים הישראלים הצעירים לפי שווי של 6 מיליון דולר.

משרד מאירוביץ’ ממשיך ללוות את יזמי מוביגו, שהפכו ליזמים סדרתיים, ותמך גם בחברות הסטארט אפ הנוספות שהקימו היזמים, וביניהן Kado, שהשיקה בשנת 2017 את מטען קיר הדק בעולם, וזכתה גם היא בסיקור רב עוצמה של העיתונות הטכנולוגית העולמית.